30 Mart 2010 Salı

Python Liste alıştırması


Alışrımalara ve ilerlemeye devam ediyorum çok şükür. Problemler olmuyor değil.
Python da listeleme konularına çalıştım. Örneklemelerimde gayet iyi oluyordu ... fakat, while döngü amcam benim başımı ağrıtana kadar. Bu problemi pardus forumlarına aktardım. Umarım sorunun nedenini ve çözümünü anlayabilirim. Yaptığım bu alıştırma basit.
Sadece liste elemanı ekleyip çıkarabiliyorum.


Ayrıca geçen konuda kafama takılan sorunu da Pardus forum sayesinde halledebildim çok şükür. Onlara çok minnet borçluyum. "len()" komutunun daha düzgün çalışabilmesi için utf-8 karakteri tanımlayabilmesi gerekiyormuş. Bunun için girdi bölümünü şu şekilde düzeltmem yeterli oluyormuş. " a = unicode(raw_input("Bir isim giriniz : "))"
giriş işlemlerinde "unicode()" deyimini kullandığım zaman bir sorunum kalmadı.
Bir sonraki yazımda umarım diğer problemimde hallolmuş olur.

Hiç yorum yok: